+ 48 662 426 216 | + 48 577 992 633 |   info@miostilebutik.pl   |   KONTAKT

Zwroty i reklamacje

Zwroty

Jeśli nie jesteś zadowolona z zakupu, rozmiar nie odpowiada lub produkt nie spełnia Twoich oczekiwań z jakichkolwiek powodów masz prawo do zwrotu towaru bez obowiązku podawania przyczyn Twojej decyzji w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Zwracamy towar musi jednak być w stanie niezmienionym tzn. musi posiadać wszystkie metki/etykiety i nie powinien nosić śladów użytkowania tj. zapachów, zabrudzeń, uszkodzeń.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

Podkreślamy, iż zwroty towaru wysłane do nas za pobraniem lub paczkomatem nie będą odbierane.

Zależy nam, aby nasz Klient nie poniósł zbyt wysokich kosztów zwrotu towaru, zatem zalecamy odesłać produkty najtańszą formą wysyłki rejestrowanej. Koniecznie zachowaj potwierdzenie nadania, aby móc obserwować drogę Twojej paczki czy dotarła do nas, a w przypadku zagubienia przesyłki odzyskać pieniądze.

Aby dokonać zwrotu:

1. Wypełnij formularz zwrotu załączony do przesyłki. Jeśli go nie masz możesz pobrać go tutaj: POBIERZ FORMULARZ ZWROTU TOWARU

2. Zapakuj zwracany produkt i starannie zabezpiecz przesyłkę. Najlepiej w oryginalne opakowanie w takie jakie przesyłka, była zapakowana. Sugerujemy skorzystanie z naszego formularza zwrotu i załączenie go do przesyłki, gdyż znacznie ułatwi i przyspieszy to procedurę zwrotu. Do przesyłki należy dołączyć także dowód zakupu (np. paragon, fakturę VAT, potwierdzenie dokonania przelewu).

2.  Paczkę z zwracanym produktem odeślij na adres:

Mio Stile Butik
Krzyszkowice 532,
32-445 Krzyszkowice

4. Poczekaj na zwrot należności. W ciągu kilku dni po odebraniu paczki dokonamy zwrotu, nie później jednak niż w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu odebrania przesyłki ze zwrotem przez nasz sklep.

 

Wymiana

Wymiana polega na zwrocie produktu, który chcesz wymienić (zgodnie z instrukcją powyżej ZWROTY) i złożeniu nowego zamówienia. Należność za zwracany produkt zostanie zwrócona na zasadach wskazanych powyżej.

 

Reklamacje

Jeśli produkt, który zamówiłaś posiada wady możesz go zareklamować. Zanim jednak odeślesz wadliwy produkt prosimy o kontakt z nami poprzez adres e-mail: info@miostilebutik.pl, opisz powodu reklamacji. Taka informacja pozwoli nam na sprawniejsze rozpatrzenie reklamacji. W ciągu 48 h od jej przesłania otrzymasz od nas odpowiedź z dalszą instrukcją postępowania.